dimarts, 15 de maig del 2007

Preparem la festa de l'escola!!


Com cada any a l'escola organitzem la festa de final de curs on tots i totes hi esteu convidats. Aquest és el primer any que l'aula d'acollida participa i per això hem pensat fer unes activitats creades per nosaltres.
Entre tots vam pensar quines activitats podríem fer i que servissin d'unió de tots.
Després de molt pensar el resultat va ser:

Construir una "pinyata" per jugar amb els nens i nenes.
Decorar amb els murals que hem fabricat dels nostres països d'origen, per donar a conèixer la nostra cultura.
I ensenyar els powers points que hem anat creant durant l'any que hem estat a l'AA.

No us oblideu, hi esteu tots convidats els proper dia 26 de maig a les 10'30h a l'escola BonPastor!!


4 comentaris:

Carolina ha dit...

La festa de l' escola

A la festa de l’escola vaig fer moltes coses i també vaig esperar molt temp per a conseguir una txapa.Vaig esperar més d’una hora, peró després la vaig conseguir.Després vaig anar a comprar una beguda per beure.Deprés vaig veure al gampier sortir a cantar amb el seu germà gamfranko, després me vaig posar a jugar amb el Manuel i amb el Gary i la Katherine i quasi tots els alumnes van els seus cabells.Jo vaig veure als nens amb les seves cares pintades amb pintura pels grans.Després vaig anar a l’aula d’acollida i vaig veure a totes les meves amigues escoltant música i també vaig tenir la sort de guanyar dues samarretees a la tómbola.

Cristhian Alcey Vidal
1r ESO

Carolina ha dit...

El dia 26 de maig va ser la festa d’escola.
A mi em va agradar molt. Però jo vaig estar amb les meves amigues en els seus tallers .Després de la festa vam acompanyar les meves amigues i jo al Gary a casa seva. Després van acompanyar al Gianpiere a casa seva i després les meves amigues a mi.


Att:katherine

Carolina ha dit...

El 26 de maig va ser la festa de l`escola la vaig passar molt bé amb els meus amics, també va haver moltes coses més com els llocs de pintar els cabells, també a l’aula d´acollida vam preparar les “pinyates”.
Aquell dia la vaig passar molt bé perquè a més a més la vaig passar amb la Carol i els meus amics perquè l'estimem molt.


At: Cristina Baez

Carolina ha dit...

Vull donar les gràcies a tots els nens i nenes, nois i noies que formen part de l'aula pel seu treball i esforç a l'hora de preparar la festa de l'escola, per això tot va anar perfecte i vam poder enseyar a la resta de l'escola que bé que ens ho passem i com treballem i aprenem junts els uns dels altres.

Carolina Gallardo